18.09.2018

   Містерство економічного розвитку і торгівлі та Офіс з просування експорту презентували Експортний бренд України, за допомогою якого українські товари і послуги будуть просуватися на міжнародних ринках. "Експортний бренд України допоможе покупцям у всьому світі краще дізнаватися українську продукцію. Це зможе об'єднати різні за асортиментом і типу товари і послуги під єдиною концепцією і стилістикою, що створить додаткову візуальну зв'язок між різними галузями і секторами", — зазначив під час презентації перший віце -прем'єр, міністр економіки України Степан Кубів.

   Слоганом експортного бренду стала фраза Trade with Ukraine, яка буде трансформуватися в залежності від галузі (Create with Ukraine, Innovate with Ukraine і т. Д.).

   "Кожна країна веде експортну комунікацію зі світом, маючи кілька цільових аудиторій: інвестори, баєри, ритейл, виробники, споживачі, уряди інших країн. Експортний бренд є стрижнем комунікації, який потужно, системно і послідовно почне комунікувати експортні можливості України. Чекати і відмовлятися від публічної комунікації на міжнародних ринках наша країна просто не може собі дозволити", — пояснює Мар'яна Каганяк , керівник Офісу з просування експорту, радник міністра економічного розвитку і торгівлі України.

   За її словами, державна підтримка експортного бренду дозволить виробникам значно знизить витрати на просування і рекламу і спростить процес виходу на нові ринки.

   Зокрема, експортний бренд буде використовуватися:

   як єдине візуальне брендування українських експортерів на міжнародних Експо і галузевих виставках, що забезпечить впізнаваність експортного бренду в світі;

   в маркетингових і рекламних, що підвищить поінформованість міжнародних споживачів про основні характеристики українських товарів;

   для систематичного інформування про можливості та конкурентні переваги експортно орієнтованих галузей України, що підвищить попит на товари з високою доданою вартістю.

   Витрати на створення бренду склали близько €50 тис., які були профінансовані ЄБРР в рамках ініціативи EU4Business.

   Вперше широкому загалу експортний бренд буде представлений на найбільшій у світі виставці China International Import EXPO 2018 у листопаді. 

   Україну на ній представлятимуть компанії з таких галузей, як харчова промисловість, галузь інформаційно-комунікаційних технологій, креативна галузь, машинобудування, аерокосмічна і авіаційна галузі та сектор туризму.