З вітальним словом до гостей та учасників звернувся президент Асоціації українських виробників «Морозиво і заморожені продукти» Бартковський Ігор Ілліч.  

   Учасників Зборів привітав Ректор Національного Університету Біоресурсів і природокористування Ніколаєнко С.М., декан факультету харчових технологій та управління якістю продукції АПК НУБіП Баль-Прилипко Л.В. та студенти НУБ і П з музичним привітанням. 

 

   В роботі зборів прийняли учать:

Народний депутат України, Президент Української Аграрної конфедерації Козаченко Л.П. та голова Держпродспоживслужби України Лапа В.І.

 

 

Обсяги виробництва морозива

   За 2017 рік загальний обсяг виробництва морозива в Україні склав 96,6 тонн або 102,4 %.

   Експорт морозива за 2017 рік склав 5 069 тонн, темп зростання 113,5 %

   Імпорт морозива за 2017 рік виріс у 2,6 рази і склав 263 тонни.

   За 2017 рік з України вивезено морозива на 4 806 тонн більше, ніж ввезено. Майже в 19,3 рази експорт перевищив імпорт.

Обсяги виробництва заморожених продуктів

   За 2017 рік загальний обсяг виробництва м'ясних напівфабрикатів склав 75 059 тонн, темп зростання 95,8 %.

   Експорт м'ясних напівфабрикатів склав 2 550 тонн, темп зростання 80%.

   Імпорт м'ясних напівфабрикатів склав 3 025 тонн або 141,3%.

   Імпорт перевищив експорт в 1,2 рази.

   Обсяг виробництва макаронних виробів з начинкою за 2017 рік склав 122 216 тонн, темп зростання 117,3 %.

   Експорт склав 24 655 т або 116%.

   Імпорт склав 27 856 т або 137%.

   Майже в 1,1 рази імпорт перевищив експорт.

   Обсяг виробництва плодів та горіхів морожених склав 9 131 тонн.

 

 

Про якість та безпеку продукції підприємств АУВМ і ЗП

   Згідно з планом робіт, АУВМ і ЗП в 2017 році двічі проводилося дослідження морозива і заморожених продуктів на відповідність вимогам ДСТУ.

Дослідження проводилися ДП «Укрметртестстандартом».

Мета - популяризація вітчизняної продукції в Україні.

Перевірка показала - зразки за фізико-хімічними та органолептичними показниками відповідають вимогам нормативних документів.

Результати досліджень були оприлюднені в журналах:

«Мир продуктов»

«Продукти & інгредієнти»

на сайтах:

АУВМ і ЗП;

Департаменту продовольства Мінагрополітики України;

Держпродспожівслужби;

газети «Аграрний тиждень».

інтернет-видання УНІАН;

тижневика «Ліги виробників харчових продуктів».

  

 

   22 червня 2017 в прес-центрі «ЛігаБізнесІнформ», «Громадський контроль захисту прав споживачів» за участю АУВМ і ЗП і Спілки молочних підприємств України провели прес-конференцію на тему «Йогурти і морозиво. Барвники та консерванти».

   Представники «Громадського контролю захисту прав споживачів» самостійно відібрали в торговельній мережі та досліджували зразки морозива (ТМ «Традиції Нової Зеландії», «Хладік», «Рудь», «Біла бяроза», «Геркулес» та інші) на наявність штучних барвників. Результати дослідження показали, що, в зазначених зразках, штучних барвників не виявлено.

   19.07.20017 року Асоціація провела в УНІАН «Укрінформ» прес-конференцію на тему «Успішним курсом за якістю українського продукту», яка була присвячена питанню якості та безпеки вітчизняного морозива.

   У прес-конференції взяли участь представники Міністерства аграрної політики та продовольства України, Держпродспожівслужби, ДП «Науковий центр харчової та хімічної безпеки ім. Л. Медведя», ДП «Укрметртестстандарт », ДП «УкрНДНЦ», НУХТ, НУБіП і ІПР (Інститут продресурсів) та інші.

Були присутні представники засобів масової інформації: телеканал 1 + 1, журналісти багатьох профільних видань.

Учасники прес-конференції відповіли на різні запитання преси щодо безпечності та якості вітчизняного морозива.

Велася пряма трансляція прес-конференції на сайті Укрінформ і на каналі YouTube. Цю позитивну практику необхідно продовжити.

У 2018 року також планується 2 рази в рік проведення прес-конференцій, присвячених якості та безпеки морозива і заморожених продуктів.

 

Вступ Асоціації до Української Аграрної конфедерації

   Українська Аграрна Конфедерація (УАК), Президентом якої є Козаченко Л.П., – потужна громадська організація, створена у грудні 2002 року, об’єднує понад 40 колективних членів - це галузеві професійні організації, компанії-лідери аграрного бізнесу, сільськогосподарські виробники, переробні підприємства, організації страхового та сервісного обслуговування АПК.

АУВМ і ЗП співпрацює з УАК вже 16 років.

Вступ Асоціації до УАК дозволить:

розширити представництво та захист законних прав та інтересів членів АУВМ і ЗП органах державної влади, громадських організаціях, судах;

мати безпосередній вплив на формування та реалізацію політики в агропромисловій сфері в інтересах зміцнення національної економіки, економіки переробних підприємств, розвитку міжнародної економічної співпраці;

сприяти розвитку взаємодовіри і ділового партнерства у відносинах між членами громадських об’єднань і міжнародними організаціями.

це унікальна нагода потрапити в середовище спілкування й обміну досвідом професійної аграрної еліти.

Члени Асоціації одноголосно підтримали вступ АУВМ і ЗП до Української Аграрної Конфедерації.

Вручення свідоцтв новим асоційованим членам Асоціації

   На загальних зборах відбулося вручення свідоцтв асоційованим членам АУВМ і ЗП, які ввійшли до складу Асоціації у 2017 році:

ТОВ «Юкка-Інвест»», ТОВ «АгранаФрут», ТОВ «Фуд-Лак Сервіс»», НУБ і П.

Загальні збори одноголосно проголосували за вступ до АУВМ і ЗП, в якості Асоційованого члена, ТОВ «ЗФ».

Основні завдання АУВМ і ЗП на 2018 рік:

   Постійно удосконалювати законодавчу та нормативну бази в агропромисловій сфері, вивчаючи та узагальнюючи міжнародний досвід з адаптації законодавства України до світових норм і стандартів.

Сприяти відкриттю нових експортних ринків і посиленню присутності нашої продукції на вже освоєних.

Впроваджувати передові системи контролю та безпеки харчових продуктів і забезпечити відповідність якості продукції, що випускається.

Постійно впроваджувати інновації та залучати інвестиції для удосконалення виробництва морозива і заморожених напівфабрикатів.

Спростити умови торгівлі. Зробити більш ефективною аграрну логістику.

Формувати громадську думку стосовно безпечності та якості харчових продуктів, зокрема морозива та заморожених напівфабрикатів, проводити публічні заходи – круглі столи, прес-конференції, слухання, готувати статті, інтерв’ю, коментарі в ЗМІ.

Забезпечувати вітчизняних споживачів харчовими продуктами високої якості та безпечності, в тому числі морозива та заморожених напівфабрикатів з урахуванням їх споживчої цінності.