Успішним курсом за якістю українського продукту

12.07.2017

   У сучасних умовах в Україні якість продукції, її безпека відіграють все більшу роль в економіці країни та підприємства зокрема. Саме тому підвищення ефективності виробництва залежить від якнайшвидшого освоєння конкурентоздатної продукції, суворого дотримання технічних параметрів виробництва, впровадження ефективних систем управління якістю.

   Уже другий рік підряд відбувається добровільне тестування морозива провідних вітчизняних підприємств-членів Асоціації українських виробників "Морозиво і заморожені продукти" в рамках програми контролю якості харчових продуктів.

   Чергові такі дослідження продукції, відібраної в торгових мережах, були проведені в травні 2017 року за фізико-хімічними та органолептичними показниками в ДП "Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів".

   За результатами досліджень всі протестовані зразки відповідають вимогам нормативних документів на виробництво морозива (стандартів) і опубліковані на сайті АУВМ і ЗП.

   Слід зазначити, що нормативні документи (ДСТУ на морозиво), якими користуються вітчизняні виробники при виробництві морозива та заморожених продуктів, розроблені спеціалістами Асоціації, на сьогодні відповідають потребам ринку, сприяють розвитку вільної торгівлі, підвищенню конкурентоспроможності вітчизняної продукції та унеможливлюють їх використання з метою введення в оману споживачів.

   Одночасно, у травні 2017 року незалежна громадська організація «Громадський контроль захисту прав споживачів» провела перевірку якості пропонованих на національному споживчому ринку морозива. Зразки перевірялися на вміст синтетичних барвників.

   Було перевірено 7 зразків морозива наступних марок «Рудь», «Традиції Нової Зеландії», «Хладік», « Біла бяроза», «Геркулес», «Три медведі» і «Лімо».

   За результатами досліджень всі протестовані зразки відповідають вимогам нормативних документів на виробництво морозива (стандартів) і не містять штучних барвників.

   Крім того, надаючи великого значення якості вітчизняної продукції, три підприємства, що входять до складу Асоціації, отримали дозвіл на експорт продукції до країн Євросоюзу ( «Житомирський маслозавод», «Ласунка» , «Торговий Дім Левада»).

   Вітчизняне морозиво експортується до 30 країн світу, що свідчить про високі стандарти безпечності та якості виробництва морозива в Україні.

   Разом з тим, у відповідності до вимог Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" АУВМ і ЗП розроблені Методичні настанови для підприємств з виробництва морозива та заморожених напівфабрикатів, якими встановлені їх відповідності положенням діючого законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.

   У даний час Методичні настанови для підприємств з виробництва морозива та заморожених напівфабрикатів передані в МОЗ для затвердження.